Referencie

MUDr. Ľuboslav Beňa, Phd.

Chirurg

Požiadavky:

"Ahoj, pre mňa bolo od začiatku dôležité, aby si ma motivoval i priviedol k vykonávaniu pravidelnej pohybovej aktivity, čo už na sebe začínam cítiť ;) Ďakujem. Ľ"

Tatiana Nikolajčuková

Manažérka

Požiadavky: zvýšenie telesnej zdatnosti, získanie zdravších návykov v stravovaní.

"Som veľmi spokojná s tebou ako s trénerom - máš výborný prístup, vidno na tebe, že to čo robíš ťa baví a žiješ tým. Až ma človek chuť cvičiť, každé cvičenie je úžasné, stále niečo nové, zábavné vždy sa teším čo bude nabudúce či s tvojou pomocou zvládnem cvičenia a prekonám svoje hranice. Vidím sama na sebe, že tréningy sú účinne a efektívne, podľa obsahovej a metodickej stránky nie je čo vytknúť je to super. Prostredie v Astórii je skvelé, dobré a moderne vybavené, čistučko a príjemný personál. Spokojnosť zo všetkým 100 % =)"

TN

Barbora Hudáková

Mamička na materskej

Požiadavky: odstránenie rozostúpeného brušného svalstva po pôrode, redukcia telesnej hmotnosti

"S Jojom som si prišla vyskúšať jeden tréning, potom mesiac a takto už cvičím 9 mesiacov 3x do týždňa. Jojove tréningy sú pestré, zaujímavé , nabite energiou, všestranné, precvičím si všetky svaly a výrazné zlepšujem svoju kondičku. Pači sa mi individuálny prístup prispôsobený mojim požiadavkám. Čo viac každý tréning je iný, stále sa učím nové veci. Jeho nadšenie a elán zo športu je nákazlivé:) Jojo je po profesionálnej i ľudskej stránke výborný tréner, človek: stále pripravený, motivujúci , pozitívne naladený a ústretový....

Z tréningu odchádzam vždy nabitá pozitívnou energiou.

Ďakujem"

Petronela Polanská

Mamička na materskej

Požiadavky: redukcia telesnej hmotnosti, získanie zdravších návykov v stravovaní

"Ahoj Jojo, naše cvičenia vnímam ako relax. Pozitívne hodnotím tvoju pripravenosť a schopnosť improvizovať v prípade meniacich sa podmienok. Vieš človeka povzbudiť a naštartovať, si prísny a dáš človeku zabrať, čo sa mi páči. Je vidieť, že robíš túto prácu s radosťou a na úrovni. Môžem ťa len odporučiť.

Pekný deň, PP"

Peter Petrovský

Finančník

Požiadavky: kompenzácia sedavého zamestnania, zvýšenie telesnej zdatnosti, redukcia telesnej hmotnosti, získanie zdravších návykov v stravovaní

"Ahoj Jojo, najdôležitejšie pre mňa je, že sme si sadli ako ľudia a že aj napriek tomu, že píšem teraz tento text so svalovkou brucha, tak sa teším na ďalší spoločný tréning.

Páči sa mi:

1. Že ideš príkladom a keď pri niektorých ukážkach vidím čo dokážeš a ja ešte nie tak to človeka motivuje zlepšovať sa keď vidí kde sa môže posunúť.

2. Že to neberieš len ako prácu ale cvičenie a pohyb je tvoj životný štýl – mám na mysli rôzne behy, výstupy a podobne – tiež to motivuje človeka a pomáha sa vymaniť zo zabehnutého stereotypu čím je vyšší predpoklad že aj po skončení cvičenia s tebou sa niečo v jeho živote zmení a nevráti sa tam kde bol.

3. Stále si pripravený na cvičenie, nezabíjame čas rozmýšľaním typu „tak čo by sme mohli dnes precvičiť aby sme nejako vyplnili tu hodinku?“ a tiež dokážeš rýchlo zareagovať na novú situáciu a improvizovať – keď som mal napr. úraz nohy, meškal som na tréning a podobne.

4. Obmena tréningov – mám pocit že už dlho spolu cvičíme a ešte nebol 2x obsahovo rovnaký tréning, nevzniká stereotyp.

5. Že dbáš na strečing a dosleduješ ma – nikdy som ho nerobil, pravdupovediac je človek po tréningu už lenivý ho robiť ale vidím že to ma zmysel, znižuje to svalovku a zlepšuje regeneráciu.

6. Napriek tomu, že más viacero ľudí za sebou a oficiálne vyhradených 50 minúť tak si myslím, že to dobre funguje keď sa prekrývame dvaja keď jeden ma rozcvičku a druhý už len strečuje. Výmena prebieha úplne prirodzene a nikdy som nemal zlý pocit typu že už padla, dovidenia.

7. Vždy pozitívne naladený, motivuješ človeka, dávaš možnosť sa k tebe pripojiť napr. na spoločný beh aj mimo tréningu, úprimný záujem o človeka (už len obyčajná otázka čo si robil cez víkend, ako strava a podobne).

8. Mini stávky, hod na kôš, že si vymyslel rôzne súťažné cvičenia na tabuli, kde môže človek súperiť a prekonávať seba aj iných, proste nikdy s tebou nie je nuda.

9. Tipy na zlepšenie stravy alebo celkového fungovania aj mimo tréningovej jednotky.

Proste celkový dojem z cvičenia s tebou je veľmi dobrý a tak ako som veľmi dlho zvažoval či využijem služby a dám peniaze na trénera tak si myslím, že to je veľmi dobrá investícia a som rád, že som to skúsil a hneď na prvýkrát si vybral dobrého trénera. Odporučím ťa určite aj ďalším."

Marián Kuzma

Bývalý aktívny futbalový brankár. Podnikateľ.

Požiadavky: kompenzácia sedavého zamestnania, zvýšenie telesnej zdatnosti

"Čo sa týka cvičenia som veľmi prekvapený, že som to doteraz vydržal keďže som ti na začiatku vravel, že cvičenie a fitko nie je pre mňa, ale asi som sa mýlil. Z toho vyplýva, že je to aj Tvoja veľká zásluha (hlavne Tvoja), že ešte chodím cvičiť. Cvičenia sú pre mňa zaujímavé, poučné a namáhavé. V podstate Ti nemám čo vytknúť. Som spokojný. Tvoj prístup je príjemný, si ľudský a to je výborné. Páči sa mi, že si zhovievavý a vieš posúdiť, kedy som lenivý a veľmi sa mi nechce cvičiť a kedy naozaj unavený."

Oľga Pacaková

Bývalá vrcholová športovkyňa žijúca v zahraničí

Požiadavky: rehabilitačné cvičenie po zranení, odstraňovanie svalovej disbalancie

"Joja som ako trénera spoznala po odporučení kamarátkou, ktorá cvičí pod jeho vedením. Jej nadšenie z tréningov bolo tak veľké, že som začala byť na tieto tréningy aj na Joja zvedavá a v rámci svojej dovolenky na Slovensku som sa k nim pridala. Bola to zaberačka, ale stálo to za to. Jojo je sympatický, bezproblémovo sa a s ním komunikuje, na každý tréning je vzorne pripravený a ma individuálny prístup ku každému jednému klientovi. Ako to zhrnúť: totálna motivácia, inšpirácia, človek podá maximálny výkon, odbúra sereotypy, naučí sa nové cviky a zdokonalí si techniku cvičenia. Ak máte svoj cieľ, s Jojom k nemu určite dôjdete, ĎAKUJEM."

Dáška Kostovčík & Matúš Pavlík

Muzikanti – Peter Bič Project

Požiadavky: kompenzácia pracovného zaťaženia

"Hýbať sme sa začali hlavne kvôli našej práci, ktorá sa spája s častým cestovaním autom, nepravidelným spánkom, nepravidelnou stravou atď. Začali sme mať problémy s chrbticou a potrebovali sme aj nejaký relax a zmenu činnosti. Jojo to pochopil hneď od začiatku. Vždy prišiel pripravený, plný energie a pozitívneho prístupu, čo je veľmi dôležité pri práci s ľudmi. Jeho myslenie nás ovplyvnilo hneď zo začiatku, začali sme mať chuť na aktívny život, začali sme plávať, bicyklovať a behať. Vždy nás prekvapí skvelými tipmi na výlety a rôznymi radami k zdravému životnému štýlu.  Podarilo sa nám dokonca aj zmeniť stravu, čoho som sa ja (Matúš) obával najviac :) Tréningy s Jojom sú vždy o niečom inom, každý sa nesie v určitom duchu a po tréningu sme nabití pozitívnou energiou. Tréningy sa stali súčasťou nášho životného štýlu a vrelo odporúčame všetkým, aby sa zdvihli a začali niečo so sebou robiť. Výber Joja ako trénera hodnotíme jednoznačne ako skvelú voľbu a je to ten pravý človek, ktorému by ste sa mali ozvať, ak cítite, že potrebujete zmeniť svoj životný štýl." Daška a Matúš

Lenka Kiš-Bodnárová

Manažérka

Požiadavky: kompenzácia sedavého zamestnania, zvýšenie telesnej zdatnosti

"Vždy sa teším keď mám ísť cvičiť, určite kôli tomu že milujem pohyb, ale to, že som vo fitku, kde som dovtedy ani nepáchla, je hlavne tvoja zásluha. Dokážeš motivovať a to je tvoje veľké plus v tvojej práci. Dal si mi režim v cvičení a to som potrebovala. Cítim sa lepšie, svalstvo mám vyváženejšie vďaka tvojim cvikom, ale ešte dlhá cesta pred nami k tomu čo chcem dosiahnuť. Tak mi pomáhaj aj ďalej." L.

Monika Hricová

mamička na materskej

Požiadavky: redukcia telesnej hmotnosti, cieľ 30 kg. Začiatok spolupráce – január 2013, hmotnosť 91 kg, naplnenie cieľa – jún 2013, hmotnosť 62 kg

"Som maximálne spokojná nemám žiadne výčitky ani pripomienky. Vyhovuje mi intenzita cvičenia aj vyber cvikov . Viac menej so svojim telom som už spokojná. Takže môj zaver, som maximálne spokojná a za to ako vyzerám vďačím tebe, lebo inak by som sa neprinútila každé ráno vstať z postele a robiť niečo pre seba. Ďakujem, Mon"

Peter & Martina Bystriansky

Podnikatelia

Požiadavky: kompenzácia sedavého zamestnania, vyrovnanie svalovej nerovnováhy

"Ahoj Jojo, oceňujeme tvoj osobný prístup k nám, vždy pred cvičením sa zaújmaš o náš zdravotný stav a následne nastavíš cvicenia aj vzhľadom na pripadné zranenie. Vyhovuje nám cvičenie s vlastnou váhou v kombinácii so strojmi. Priaznivo hodnotíme pestrosť cvikov s rôznymi cvičebnými pomôckami.“ P.S.“jednoducho si najlepší" P&M

Kristina Oganesjan Grigorovna

Študentka

Požiadavky: spevnenie svalstva, formovanie postavy

"Ahoj chcem Ti poďakovať za to že si sa ma ujal. K doterajšej spolupráci neviem či ti môžem niečo vytknúť ja som s tebou úplne spokojná, takto si predstavujem trénera. K"

Milan Lagosz

Podnikateľ

Požiadavky: zvýšenie telesnej zdatnosti

"Jojo ahoj, ďakujem za spoluprácu, hodnotím pozitívne :), hlavne donútenie ma makať :). Milan"

Tatiana Andrásiová

Stredoškolský pedagóg

Požiadavky: zvýšenie telesnej zdatnosti

"Dobrý večer,tiež Vám veľmi pekne ďakujem za spoluprácu a teším sa na ďalšiu v budúcom roku. Som veľmi spokojná s doterajším priebehom tréningov a oceňujem najmä profesionálny prístup - dochvíľnosť, pripravenosť, flexibilitu. Vážim si tiež vašu ochotu dochádzať do mne vyhovujúceho fitka a možnosť v prípade potreby zmeniť termín tréningu. Aj keby som chcela byť kritická, nemám na to dôvod. Naozaj som spokojná a všetko prebieha podľa mojich predstáv."

Lenka Tomašová

Mamička na materskej

Požiadavky: zostavenie cvičebného plánu s jeho nácvikom

"Ahoj,bola som spokojná s našou spoluprácou, veľmi sa mi páčil osobitný prístup so zameraním na veci ktoré potrebujem cvičiť. Na to, že som bola prvý krát v posilke sa mi to páčilo a dúfam, že mi to vydrží. Dikes za tréningový plán. Lenka"

Soňa Molčíková

Vysokoškolská pedagogička

Požiadavky: cvičenie pod dohľadom, redukcia hmotnosti

"S Jojom cvičím už 3 mesiace 3x týždenne. Cvičiť som s trénerom začala, pretože som chcela zredukovať hmotnosť a len úpravou stravy to nešlo. Zhodnotil môj stravovací režim a odporučil mi jeho prípadné menšie úpravy. Zostavil mi cvičebný program, v ktorom sa striedajú aeróbne i silové cvičenia. Podarilo sa mi za to obdobie schudnúť 15 kg a konfekčná veľkosť sa zmenšila o 2 až 3 čísla. Postupne sa mi výrazne zlepšila aj kondícia. Prístup trénera je priateľský, povzbudzuje ma k dosiahnutiu môjho cieľa. Usmerňuje ma, aby som cvičenia vykonávala technicky správne a tiež správne dýchala. Po cvičení necítim únavu a netrpím ani "svalovkou" a pohyb mi robí radosť"

Emília Jeňová

Mamička na materskej

Požiadavky: zostavenie cvičebného plánu s jeho nácvikom

"Naša spolupráca bola síce krátka, ale o to dynamickejšia ;-). Veľmi dobre sa mi cvičilo pod Tvojim dohľadom, bol si so mnou veľmi trpezlivý ;-). Si tréner na úrovni, vieš povzbudiť ale i pokarhať ;-) Nech sa dari! Milka"

Michaela Dobrová

podnikateľka

Požiadavky: nácvik základov plávania

"Po 2 mesačnej pauze som sa vrátila k plávaniu s trénerom Mišom. Správne technicky zvládnuté plávanie je pre mňa veľká výzva a to už nevravím o mojom trápení sa s dychom. Avšak viem, že jediná cesta je si dať plavecké plavky, čiapku, okuliare, pozdraviť trénera, skočiť do vody a počúvať jeho pokyny. Voči tréningom nemám žiadnu výhradu. Mišo je priateľský, flexibilný, sleduje každý záber, opravuje ma, všetko podrobne vysvetlí a názorne ukáže. Najviac ma baví plávanie s plutvami, vtedy mám pocit, že aj kraula plávať viem. Nakoľko mávam tréning len 1x týždenne, uvedomujem si, že sa budem zlepšovať pomaly, ale vďaka Get Fitter som si v jednom istá - som na dobrej ceste. Ďakujem."

Michaela Dobrová

Andrej Mangera

Požiadavky:

"Dobrý deň, moje očakávania boli omnoho nižšie a bol som príjemne prekvapený. Priestor má všetko to, čo by mal mať a ešte aj mnoho navyše. S trénerom som maximálne spokojný. Priateľský a veľmi dobré rady som obdržal. Zaujímave cvičenia, pri ktorých som mal pocit, že som vo fitku max len 15minút. Čas mi utiekol veľmi rýchlo. Ako píšem som maximálne spokojný a pokiaľ to takto bude vyzerať aj naďalej už teraz som viac menej rozhodnutý o tom, že s daným trénerom by som chcel fungovať dlhšie, ako som pôvodne zamýšľal. Ešte raz ďakujem a teším sa na ďalší tréning."

Andrej Mangera

Speváčka Peter Bič Project výrazne schudla, čo je za tým?

Dáša Kostovčíková (25) je jedinou ženou v úspešnom projekte Petra Biča. Po nedávnom vystúpení v X Factore prekvapila štíhlou postavou. viac